Hatice_ylmzzz Merhaba hanımlar, 2 gün oldu doğum yapalı dikişlerim çok fazla acıyor otururken ve büyük abdest gelince ne yapacağım bilmiyorum kabız olmamak için ne yapmalıyım. İlk doğumum ve çok birsey bilmiyorum bu konuda bana yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum. Sağ olun şimdiden 💕
0000Bahar Hatice_ylmzzz canım sıvı tüket kayısı ye kayısı suyu komposto falan iç hem sütün olur hemde kabız olmazsın
Melis1706 Hatice_ylmzzz bana inciri suyun icinde beklet hem inciri hemde suyununic demisti ise yariyordu hemde sutu arttirici etkisi var demsti
Mgf Hatice_ylmzzz bana doktorum bol bol meyve suyu ve su iç demişti. Bnde bu kabızlk durumundan korktuğum için ilk günler ağırlıklı olarak sıvı şeyler tükettim ve sürekli meyve suyu içtim. Hiç sorun yşamadım
Aslananne1 Hatice_ylmzzz ben hastaneye gittiğimde hastane çantasına bi poşete kuru incir kayısı hurma bunları koymuştum kabız olmamak iicn doğumdan çıktıktan sonra odaya alininca ağzıma attim hep ondan hiç kabız olmadım süt te yapar hem gerçi sutum çoktu da noldu meme reddi yasadik mama ile beslendi😆
BaharPiraye8124 Merhaba,kuru kayisidan hoşaf yap.kuru yayisi,kabuk tarçın ve karanfil hepsini bir kaynat ılık ılık iç ben hiç şeker koymamistim sen biraz atabilirsin.Ve lütfen bol bol su tüket inan en önemlisi su tüketmek.Gecmis olsun
Delald71 Hatice_ylmzzz hem dikişlerim ağriyordu hem yediklerime hiç dikkat etmemiştim çok kötüydüm. Ben 3. Gün açlık otu demleyip içmiştim yarım saat sonra hiç kendimi zorlamadan yapabilmiştim sütten bebeğe geçiyo ya oğlumda tüm bağırsağı maşallah beze bırakmıştı 😄 1 kere bi fincan içtim o kadar birdaha içmeme gerek kalmadı zaten