1 hafta sonra 6 aylık olacak bir oğlum var 2.5 aylıkken süt alerjisi teşhisi kondu alerji maması kullanıyoruz ama sorun mama değil 3. Aydan sonra beslenme reddi başladı ve git gide daha da kötüye gidiyor ataktır geçer dedik ama 3 aydır böyle geçmiyor. Ne şebeklikler yapıyorum başında mamasını içsin diye ama yok ağzını bile zor açıyor biberon ağzına değdiği an başlıyor kafasını çevirmeye. Aç kalsın içer dedim ama acıkmıyor resmen 6 saat 8 saat bana mısın demiyor ne yapacağım bilmiyorum çok yıprandım artık ne olur bir akil verin lütfen