DurubebekElif Bebeğim her gün 6-9 arası çok ağlıyor ama ayaklarını kasmıyor. Neden olduğunu bilemiyorum çok çaresiz kalıyorum. Sebebi ne olabilir. Kolik bebek sadece gazdan mı ağlar, açlık ağşaması mı acaba
Panikatakanne DurubebekElif kolik bebek annesi kervanına hoş geldin canımcım kolik bebişler ağlamak için bir sebep aramazlar canları nasıl isterse öyle davranırlar hiç bir sebep yok hiç kendini çaresiz hissetme kucağında gezdir konuş biraz iyi gelir sakinliyor onun dışında ne yaparsan yap o saatte ağlicak bir müddet devam ediyor sonra geçiyor çocuğa göre bu geçme zamanı değişiyor
NiLDeRiN DurubebekElif kolik bebek 😔 benim bebeğimde kolikti 3 ay sürer dedi doktor 3. Ayda bitti diyebilirim.alerjisi oldugu için hala düzene giremedk ama . Sabır diliyorum. Ama geçiyor 🙏🙏
edafmo DurubebekElif her gün değilse bile haftanın en az 3 günü aynı saatlerde ağlama varsa kolik oluyor malesef. Her kolik de gazlı bebek olmuyormuş bu arada sadece ağlama krizleri görülüyormuş bence kolik gibi
DurubebekElif Oykubrcn 2 ay 15 günlük, evet her gün aynı saat. Açlık ağlaması her gün aynı saat olmaz değil mi
DurubebekElif Panikatakanne şimdi hastaneden geliyoruz çok fazla gazı varmış ve kakasını 4-5 günde bir yapamadığı için çocuk kıvranıyor, doktor kakanın problem olduğunu söyledi
Panikatakanne DurubebekElif geçmiş olsun ama genelde her gün aynı saatte ağlayanlar kolik oluyor bizde çok doktora gittik ama kolik denilmişti demek ki sizde farklı durum geçer inşallah biran önce