menekse_kaya34 Hagisi daha iyi bebeğim 36 günlük tutmuyor yuvalark ucluyu az tutuyor ama damakliyi hiç tutmuyor
Bugleminannesi28 menekse_kaya34 damaksiz ben öyle kullandım ilk başta şuan her türlüsünü tutuyor Philips avent gece parlayan emzik
hayalperest2310 menekse_kaya34 günleri aynı awent philips diğer emzikleri hep denedim tutmadı kiraz uçlu sipris vermiştim bugün geldi verdim tuttu inşallah tutar kolik bir bebek bana en büyük yardımcı olur
Melis1706 menekse_kaya34 ben avent ultra air kullandim hastanenin ilk.gunu tuttu sadece uyurken aliyor bazen onsuz bile uyuyor
menekse_kaya34 hayalperest2310 hemen tutu mu benim kızım yuvarlak ucluyu tutuyor ama açken tutuyor onun dışında ağzında gezdirip atıyor sürekli versem tamaminen tutarmi ki acaba bu arada kullandığım emzik aynı marka zateb
hayalperest2310 menekse_kaya34 hiç pessetme sürekli ver ağzına ilkte mide bulandırdı sonra aldı bugün emzirdikten sonra hemen ağzına verip uyuttum o attıkça verdim şimdi baya baya aldı
menekse_kaya34 hayalperest2310 bende az önce ısrarla verdim tutu ve uyudu uyuduğu gibi kendisi attı ağzından ins tutar ya ilk kızım hastanede verdiğim gibi tutmuştu bu beni zorluyor emzik tutmadığı için sürekli meme istiyor aç olmasa bile
hayalperest2310 menekse_kaya34 birkaç gün denemek lazım sürekli vermek lazım ancak alışır bence inşallah tutarlar da biraz rahatlarız🌸