Brnnur Merhaba kızlar emzirme danışmanlığı hizmeti alan var mı memnun kaldınız mı 26 hünlük bebeğim sarılık riski için mamaya başlamıştık mama agır bastı ve az olan sütüm iyice kesildi şuan neredeyse hiç gelmiyor acaba tekrar sütüm gelir mi😞
Ftttmm Brnnur ben aldım memnun kaldım bebeğim emmiyordu 10. Günde emzirme danışmanıyla tutturduk. Arkadaşımınsa sütü gelmemişti Doğumdan sonra. O da emzirme danışmanı aldı gelmeyen sütümü getirdi demişti. Ben tavsiye ederim açıkçası 🌸
izd Brnnur bir aylık civarı idi, bebeğimin kilo almadığını fark ettim, tartılar da doğruladı hatta doğum kilosu altına düştü. Instagram’da sosyalpediatrist hüray kök’ten aldım, efso idi, halen de bebeğimin doktprudur lendisi inanılmaz enerjili bir hekim
AvrupaYakasi Brnnur ben 3 farklı kişiden danışmanlık aldım. Biri yüz yüze ikisi onlinedı. Yüz yüze olan danışmanlık ailece tramvamamız oldu. Pış pış sesinden bile eşimle irkiliyoruz. Emzirmeyi denemeyi bırakma sebebim oldu. Tabiki herkesin böyle olacak diye bir şey yok. Benim seçtiğim kişiyle ilgli ekşisözlükte bile kötü entryler varmış. Ben araştırmamışım, hata bende. Ben yanlış kişiyle karşılaştım. Denemenizi kesinlikle öneririm, eğer olmayacaksa bile denemeden vazgeçmeyin derim. Ki memeye dönen çocuk çok oluyor.
Ftm124 Ftttmm hangi emzirme danışmanlığı? Bir de online mı? Benim de bebeğim 8 günlük emme de güçlük yaşıyoruz da
Meryembusra Ben danışmanlık almıştım temel mantık olarak sağım öneriyorlar her emzirme arkası beş dakika bile emzirmis olsan da pompa ile sağım yapmanız gerekiyor en az onbeş dakika tabi süreleri var ☺️ süt gelmiyor diye pompa yapmamazlik yapmayin tıkalı damarlar açılıyor
Meryembusra Brnnur evet zaman Zaman hala süt azalması yaşıyorum aynı şeyleri yapıyorum ekstra olarak hergun dereotu havuç ve bestlak damla kullanmaya çalışıyorum tabi bide bol su
Ftttmm Brnnur yüzyüze aldım canım. Şöyle ki işin büyük kısmı anneye düşüyor aslında. Yani emzirme danışmanının elinde sihirli değnek yok. O 4 saat kaldı benim evimde. Çok kolay olmadı bizim kızım çünkü tam alışmıştı biberona. İlk 3 gün çok zorlandım ama kızım 1 aylık olduğunda düzene oturmuştu şükür
Ftttmm Ftm124 ben Denizli’de oturuyordum o zamanlar orda bi emzirme danışmanıydı. Online doğru gelmiyor bana sizi bebeği görmesi lazım bence eğer varsa öyle bi imkan yüzyüze olmalı
Yavuzunannesi_ Ftttmm nasıl yaptınız nasıl bıraktı biberonu acaba biraz anlatır mısınız bende aynı şeyleri yaşıyorum
Hhurhrhrhtht Yavuzunannesi_ 5 aylık bebeğim benimde bebeğim biberona alıştı 1 aydır beni emmiyorbende emsin istyorum
Yavuzunannesi_ Hhurhrhrhtht bende şimdi biberona alıştı gibi ama vermeyeceğim artık biberon unutturacağım inşallah emmesi için çabalıyorum bende inşallah döner siz neler yapıyorsunuz tekrar dönmesi için fikir olsun