Merhaba kızlar İlk önce onu belirtmek isterim ki ben Türk değilim o yüzden yazımda hatalar ola bilir aff ola.
Bebeğim 11aylık erkek daha yeni emeklemeye başladı doktor kontrollerine her ay mutlaka gideriz herşey iyi Ama bebeğim sanki fazla uyuyor gibime geliyor akşam 9ta uyuyor sabah 7de kalkıyor 9ta bir daha uyuyor 10da kalkıyor 12de uyuyor 2te 3ü çeyrek geçe kalkıyor 5te ya 6ta tekrar uyuyor 1saatlik Sonra 9da gece uykusuna yatıyor Bu döngü artık kaç aydır böyle Yatrmazsam huzursuz huysuz oluyor ağlıyor Sizde durumlar nasıl?