mavilim3560 Kızlar dün ki postum da belirttiğim gibi beta 64.5 evde yaptığım test silik çıktı bugün kasıklarımda cok sancı var adet sancısı gibi ve afedersiniz kahverengi bi leke akıntı gibi cok kafam karıştı
Purposeless mavilim3560 değer düşük ya erken öğrendiniz yada kimyasal bence bi Dr gorunun burdan kimse yardımcı olamaz size
mavilim3560 Purposeless acil bakmıyor malesef beta almıyor direk polikliniğe gönderiyor malesef haftasonu