Anonim81 ananasss vermedim 14 aylık hala da vermiyorum. Süt verene kadar ev yapımı yoğurt daha sağlıklı geliyor bana.
amansallagitsin ananasss kefir verin onun yerine daha faydali sut icen bebekler bagisiklk cok dustugunu surekli hasta olduklarina dahil bilgiler dolasiyor. Onun yerine kefir peynir sut yumurta yogurt yesin daha iyi diyorlar.
livanurvealpinannesi61 ananasss anne sütü alıyorsa inek vermenize gerek yok. Anne sütü almayan bebeklere 2 yaşa kadar formül mama verilir. İnek sütü sağlıklı değil.
Asyaveannesi04 ananasss 16 aylık vermedim, vermeyi de düşünmüyorum. Kabızlık ve kansızlıktan başka birşey yapmıyor çünkü onun yerine kefir, yoğurt, ayran veriyorum
Damlanurrr ananasss doktorlar önermiyor şuan 14. Ayının içinde vermedim vermeyi de düşünmüyorum 2 yaşından sonra bir bardak olarak vericem çünkü sağlıklı değil ne kutu devam sütü ne de inek sütü onun yerine evde yaptığınız yoğurdu yedirin daha iyisi yok benim doktorum bu şekilde yapmamı söyledi sizde araştırın bir bakın
Sess ananasss 22 aylık olucak vermedim ve vermicem. Faydadan çok zararı var, lüzumsuz bir şey. Formül mama kullanın. Çok kullanmıcaksanız aptamilin küçük süt kutularında 1 yaş üstü formül sütleri var milupa mıydı neydi unuttum markasını da şimdi
[silindi] ananasss doktorumuz dedi ki anne sütü veya mama (devam sütü) içiyorsa, inek sütüne gerek yok. Benim kızım mama içmeyi bıraktığı için doktor inek sütü verebilirsin dedi. Kızım 2 gün sonra 12 aylık olacak