Kdry07 Kızlar iki kez sezeryan doğum yaptım ikinci yapalı 2 ay oldu fakat bire göre çok daha fazla göbeğim kaldı nasıl gider neler yaptınız birde spora ne zaman başlanır
edafmo Kdry07 spora doktorum 5aydan önce sıcak bakmadığını söyledi bana. Tempolu yürüyüşler yapılabilir ama mekik şınav ya da göbeğini karnını zorlayacak hareketler yapmaman lazım dedi
Omeruraz Kdry07 korse kullanıyormusunuz? Bende sezeryan oldum doğumdan 1 hafta sonra korse kullandım 2 ayın içinde emzirdikçe hamile kaldığım kilonun altına düştüm
Kdry07 edafmo yürüyüş yapıyorum her gün aslında ama bir türlü bi ilerleme olmadı henüz yürüyüş ile olmayacağına karar verdim çünkü zayıf biriyim ve sadece göbeğim öylece ortada olunca rahatsız ediyor spor başlayayım diye düşündüm
Kdry07 Omeruraz kullandım bende kilom yok 60 kiloyum 63 ile hamile kaldım hatta 70 ile doğuma girdim ama ayva göbeği gibi göbek kaldı gitmiyor 😫