Anneler merabalar. Oğlum 7 aylık ve perşembe günü akşam üzeri bexsero 2.doz aşımızı olduk. Cuma gününden beri vücudu ve kafası sıcak ama ateşi yok. Huzursuz da, doğru düzgün uyumuyor. Aşı sonrası bu gibi şeyler yaşayan var mı ? Aşıdan mı böyle yoksa üşüttü mü bilemiyorum 🤷🏻♀️ Üşütme belirtisi de yok gibi