Biz reflumuz ciddi boyutta ve kilo kaybimiz var. Laktazm motis ve 2 gundurde gavisconA basladik. Ama gaviscon kizimi kabiz yapdi gazini bile cikartamiyor. Ve doktoruma soyledim ama suan gavisconu kesmemiz imkansiz dedi. Alisacak vucudu dedi. Ama her mamadan yada sagmadan sonraa cirpiniyor resmen. Sizin bebekleriniz alistimi? Yada kabizlik olfumu nasil bir uohtem denediniz