Sinem61 Ae2404 ben hamileyken içtim ama doğumdan sonra kıyamadım 😔 aklım sürekli sigarada ama ya çocuğa bişey olursa korkusundan içemiyorum.
Sonsuz32 Yyaseminilgi ben kızım 40 çıktıktan sonra içtim hastanmisti 1aylikken öğrendim bronşit olduğunu
Duygu007 Ae2404 yok hic bisey olmadi bi iki defa kustu oda cok emdigi icin 3. Yu gormedim kusma disinda dislerden hafif ates oldu bide grip oldu o kadar suan 11 aylik