7aylık bebeğimde gözlemlediğim bazı hareketler bana tuhaf geliyor birisi elini tutmak istediğinde elini geri çekiyor
Bugun muza dokunmak istemedi dokunurken yüzünü ekşitiyo
Bazen en ufak sesten bile irkiliyor
Evde ses çıkaran gülen bebek oturmak için bir yere gittiğimizde şaşkın şaşkın bakıyor ve kolay kolay ses çıkarmaz gibi gözlemlediğim hareketleri var böyle olması normal midir sizce bilginiz var mı