Kızlar bebeğim 8,5 aylık su ana kadar dönme vs asla olmadı. Emekleme için de henüz bi cabası yok sadece oturuyor 🤭 emeklemeye ve yürümeye teşvik için yürüme arkadaşı mı almalıyım Yürüteç mi sizce. Yürüteçin zararlı olduğunu biliyorum ama kızımda tık yok bu şekilde keşfeder diye düşündüm. Günde max. 1 saat kullansam falan ama emin olamadım. Yardımcı olur musunuz