İyi günler büyük oğlum 2 yaşında ve karyola beşikte yanımızda yatıyo şimdi küçük olan da 8aylık oldu ve anne yanı beşiği küçük olduğu için onada bir beşik ayarlamaya çalışıyorum fakat herkes park beşik al daha rahat olur diyor sizlerede danışmak istedim park beşik çok yerde gibi olduğu için çocuğu indirip kaldırmak zor olmuyo mu