PatronBebek mama neden meme reddi yapsın hanımefendi? Neden böyle dümdüz konuşup tecrübesiz anneleri ne yapsam paniğine sokuyorsunuz?
Merveahmettoprak Süt bittiğine emin misiniz? Nasıl kontrol ediyorsunuz bitip bitmediğini? Eğer kesin süt bittiği için ağlıyorsa biberonla veriyorsanız mamayı biberonda akış hızı memeye göre fazla olduğundan bazı bebekler memeyle uğraşmak istemeyebiliyor zamanla ve bırakıyor memeyi. Yani mama meme reddi yapmaz, biberon meme reddi YAPABİLİR sadece. Meme reddi riskini almadan mama vereceğiniz zaman eds sistemini kullanabilirsiniz internete yazıp detaylarına bakabilirsiniz ya da kaşık biberon kullanabilirsiniz onda bebeğin ağzına sabit ve hızlı bir akış olmadığından meme reddi yapmıyormuş ben de yeni sipariş verdim hatta.
Onun dışında eğer sütünüz varsa gazdan uykusu geldiğinden veya sütünüz tazyikli aktığından da ağlıyor olabilir sakinleştirmeye çalışarak sık sık deneyin.