Geçmek bilmeyen ıdrar yolu enfeksiyonum var bu sebeple erken doğum yaptım hatta hamileliğimde de sürekli antibiyotik kullandım kumda doküyordum doğumdan sonra da sırtımdan böbreklerime mideme karnima doğru inanılmaz agri çekiyorum bir gün evdeysem bir gün acildeyim bu ağrılarımi enfeksiyonda tetiklermis doktorların dediğine göre bu arada doğum yapalı henüz 2 ay oldu o kadar agri çekiyorum ki doğum sancısindan beter bu enfeksiyona onerebilecekleriniz varmıdır?