Emzirmeyi nasıl bıraktırıcam , bir ara 3 gece denedim hep aynı şekilde ağladı aglaması azalmadı bende hazır degil diye kıyamadım emzirdim , simdi 19 aylık oldu gece sayısız uyanıyor saatte bir , emzirmeyince çıllıklar atıyor asla uyumuyor suya kanmıyor çünkü zaten su içmek içinde gece bir iki kere kalkıyor , emzik zaten agzinda , napmam gerekiyor hiç bir dedigimi kabul etmiyor birsey sürüyorum kabullenmiyor aciyor diyorum kabullenmiyor lütfen bana bir yol söyleyin anlatın çok duacın olurum bana yol göstercek kişiye çünkü tükendim , bu arada diş çıkartıyor ama diş çıkarıp ardına baska bir diş cikartiyor , diş döneminde emzirme kesilmez biliyorum ama bu diş cikarma mevzusu üst üste geldigi icin napayim 💁 diş döneminde kesen varmi emzirmeyide