Noname21 Selam kozlar benim için önemli bir soru soracağım iPhone bul uygulaması var ya ben onu eşime yaptığımda o uygulamayı ana ekrandan silsem arşive gidiyor ya yine de çalışır mı acaba
mamanveutdormir Noname21 konumu uygulamadan veya ayarlar kısmında uygulama için konum kapatmadığınız sürece çalışıyor arka planda