Benimki de öyle 4. Ayda meme reddi oldu resmen başını tutup zorla emziriyorduk çünkü alerji maması kabul etmiyordu aşırı gazlıydı kucağımda dahi tutamıyorum öyle çıldırıyordu
Yatarak emmeye başladı şu an 11 aylık
Dışarda da sandalyeleri birleştirip yatıyor gibi yapıyorum ya da mescitte yatıyoruz 🫢