Bebeğime 2 ay boyunca aptamil kullandık ıkındı zorlandı gaz problemi yaşadı daha sonra bi yakınımız tavsiyesiyle bebelac gold aldık 7 aylık oldu 2 numarasına bile geçtik hâlâ devam ediyoruz bütün sorunlar ortadan kalktı patır kütür yapıyor canım yavrum. Özellikle gold serisi zengin içerikli ve gaz konusunda tamamen mükemmel.