E2l2i2f2 Kızlar pirinc özlü sabun ve maderise olan kremden almayı düşünüyorum kullanıp memnun kalan varmi aranızda ona göre alcm
Merve E2l2i2f2 annem pirinç özlü sabunu kullanıyor çok memnun. Ben aloe veralı olanı kullandım ama yüzün pH dengesini bozduğunu söylüyorlar. Tekrar almadım. Madarise yeşil tüp arko kremin içeriği bir tık değiştirilmiş şekli. Kokusu güzel değil 🙈