Hanımlar merhaba. Bir göğüsümün ucu küçük oldugu icin bebegim ilk baslarda tutamadi ve o gogsumu emziremedim bende sagip dolaba koydum. Neyse arada sagamadigim zamanlar oldu bazen tutturup emzirdigim zamanlar da oldu. Yaklasik 1 haftadir pek sagim yapamadim hastanede kaldigim icin ve bebegimde emmedi. Sutumun tadi tuzlu muhtemelen gogus sutten cekiliyor. Acaba duzenli sagim yapsam tekrar süt eski tadina doner mi bu konuda bilgisi olan var mı ? Yoksa o gogusten umudumu keseyim mi?