Bebeğim 3 aylık oldu. Mama + anne sütü olarak besleniyor. Bugun boy kilo kontrolüne goturdugumde kilosunun fazla olduğu gerekirse mamanın tamamen kesilmesi ve anne sütü ile devam edilmesi gerektiği söylendi. Fakat bebeğim sağ gogsumu emmiyo red ediyo sol gogsumude zorla aliyo fazla olan süt azalmaya basladiginda emmek istemiyor. Sagarak vermeyi istemiyorum. Biberon ile vermeye devam edersem sol gogsumude almaz diye sağ gogsumu sagiyorum sadece almadığı için ama ondanda emmediginden fazla bişey çıkmıyor. Yani anlayacağınız bugün benim için işkence gibi gecti. Bana öneride bulunurmusunuz? Bebeğimin gogsumu tutması için ne yapabilirim? Yada sütümü artırmak için? Aç bıraktım bu seferde kendini sıkıyor ağlıyor morarmaya başlıyor korktuğumdan aç ta birakamiyorum. Çok üzülüyorum napicam hiç bilmiyorum. Sağlık ocağındaki doktorum boşver aç kalsın alır dedi ama daha kotu oluyor 😞😖