ADEE Kızlar merhaba bebegim pisik oldu yatiramayinca ebebegin kilot bezini alsım çok da rahat geldi bezlerken yerinde durmayan bebegim icin cok kolay oluyor ama pisik oldugu icin uzun süre tutmadan hep degistirdim acaba kilot beze mi geçsem çıkar mı diye korkyyorum siz ne düsünuyosunuz Ne kullaniyorsunuz
Masalkizinannesi ADEE külot bez kızımın karın bölgesinde kasinti yaptı, lastik kısmı yani biz o yüzden kullanamadik
Bugleminannesi28 ADEE külot bez rahatlık gerçekten dediğiniz gibi giydir rahat et ama dışarı çıkarken malesef öyle olmaz altını tamamen çıkarmalısınız onu geçirmek için o yüzden cırt cırtlı bez hem ayarlanabilirlİK açısından hemde dışarda bir tık daha kolaylık
Aloneeee Külot bez de cırtlı bez de kullandım. Evde giydirmek açısından külot bez evet çok rahat oluyor. Ama şöyle bir sorunu var dışarıda tam bir eziyet. Tamamen soyman gerekiyor. Bir de kaka yaptığı zaman ben çıkarmakta çok zorlanıyordum 🫣 katı yaparsa bezi çıkarırken düşüyordu içinden cıvık yaparsa da ber yerine sıvanıyordu. Yani kısaca cırtlı bez candır boşver külodu
mervekb Karpuz25 külot bezi çıkarırken her seferinde pijama vs çıkarmak gerekiyor zor olmuyor mu, ben birkaç defa denedim bebegim 1 aylikken tabi o zamanlar her seferinde kaka da oluyordu bezde, cırtlı bez daha pratik geldi temizlik kolaylığı vs için de.
Karpuz25 mervekb tabiki gerekir sen kilodunu pijama çıkarmadan giyebiliyo musun 1 aylık bebekle büyük bebek bir mi hiçte zor değil çünkü yandan yırttın mi hiç biyere bulaşmadan alabiliyorsun bezi
ADEE mervekb bizim kız giysilerini sıyırınca cırtlı bezde kullanacak olsam cikartiyo yani ben her türlü bastan giydiriyom 😃 bebegim 1 yasina yeni girecek kücükken bence de cırtlı bez ama yerinde durmuyo bezlerken