Merhaba kızlar 11 aylık bebeğim var. Bu süreçte 2 defa regl oldum. Arası 2 aydan fazlaydı. Normaldede pcosum. Hayatımda 40 günden erken aralıklarla regl olduğumu bilmem. Hep düzensizdi ama geç olurdum. Dün tekrar regl oldum, bir öncekinin üstünden 20 gün geçti. İlk defa böyle bişey yaşıyorum. Bugünde herhangi bişey yok regl olmamışım gibi herşey normal. Ama dün direk regl kanaması vardı. İlişki olarakta korunuyoruz( prezervatif). Böyle bişey başına gelen varmı? Neden olur?