Merhaba güzel annelerim uzunni bir aradan sonra yeniden burada buldum kendimi. bebeğim 8 ay 16 günlük altta 4 dişi var üstte biri ikincisi de çıkmak üzere sorun şu ki bebeğim yaklaşık 2 haftadır süt içmek istemiyor sadece uykuda zorla içiyor bunun diş ile alakası var mı? Biberonu ağzına almak istemiyor itiyor. Sadece emzik emmek istiyor. Bebeğim alerjik bu yüzden alerji maması kullanıyoruz 2 aylıktan bu yana. Mamada bir değişiklik yok bilmiyorum neden .