Bebeğim 1 buçuk aylık olacak nerdeyse doğduğu günden beri burun problemi bitmedi. Dogdugunda su yuttu dediler duzelicek dediler düzelmedi. Serum fizyolojikle çekiyorum genede açılmıyor. Hırıltı geliyo burnundan sürekli sanki horlama gibi. Ne yapsam geçer? 😔 Hastaneye götürmüştük burnundan hortum saldılar çektiler çok ağladı.Gitsek gene yapıcaklar büyük ihtimalle..😔