Busrabsr ozelde bile doktorunuz olmadığı zaman parayla getirtiyorsunuz.ayrica devlette niye sezaryen yapma diyorlar onu anlamadım hadi normal doğum yapma deseler anlarım. Bence gözünüz kapalı guvenebilirsiniz uzman bilgili gerçekten işin ehli doktorlar var