Gzm17 İlk seans ölüm gibiydi her yerim ayrı acıdı ki canım tatlı da değildir ağdada canım pek acımaz, gerçi yapan kişi yüksek derecede verdiğini söyledi. Canınız tatlı ise canım tatlı diye belirtin bence. Bugün 2. Seansa gittim bacak ve koltuk altım pek acımadı, bi özel bölge evet acıdı. Sonucunu düşünerek sabrediyorum. Emla krem almayı düşünüyorum özel bölge için