Gkce09 Kızlar doğumdan sonra 14.ayda regl oldum o normaldi bu ay ilk gün akıntı şeklinde geldi daha da gelmedi özellikle sağ kasığım felaket ağrıyor normal mi bu durum ilk gebeliğimdi bir bilgim yok o yüzden