kivitoannesii ben döndürdüğü zaman sırtını yastık ile destekleyerek bir sağ bir sol yatırdım. Kendileri çeviriyor kafalarını evet. Egzersiz de yaptırıyorum yüz üstü az duruyor ama kucakta gezerken kafasını kaldırıp etrafına bakıyor. Benim oğlumun kafasına hep sivri diyorlardı, 2.ay kontrolüne gittiğimizde doktorumuza sordum şekil bozukluğu yok, gayet normal istediğin gibi yatırabilirsiniz dedi. Doktorunuz ile paylaşın siz durumu zaten muayenede bakıyor. Tummy time egzersizi de öneririm ben 2 aylık olmadan başladım çok uzun süre durmuyor siyah beyaz kartlar ile dikkatini çekmeye çalışıyorum ama kısa süreli oluyor egzersizler gündüz çok memede olduğu için dilini çıkarıp yalıyor olduğu yeri sonra sinirleniyor 🤣 gün içinde iki üç kez egzersiz yaptırıyorum kısa kısa yormadan üzmeden yapıyorum sonra sırt üstü çeviriyorum çok yüksek olmayan yastığı var incecik ona yatırıyorum kafasını düz tutmasını sağlıyorum zekâ kartlarimiz var siyah beyaz onları elime alıp gözleriyle takip etmesini sağlıyorum. Egzersizi yapın ama iki aylık olmadan başladım ben. Eşim de sabahları karnının üstüne koyar, bizimki koluna ayaklarını uzatıp destek alarak kendini yukarı doğru iter kafasını da kaldırır bu süreçte. Evhamlanmayın da. Ben de oğlumun kafası sivri diye buraya yazmıştım hatta eşimin annesi cevredekiler falan o kadar çok sivri kafası düz yatır düzelmez diye diye ben de endişelendim artık doktor normal dedi ama.