canparelerim edabolukbasi aşkım geçen seni en sevdiğiniz kullanıcılar postuna etiketledim dönmedin🙈 ya da görmedin mi, sen beni sevmiyon mu gız🤪😅
UykusuzAnneeeeee Ahmtefe11 Yusuf Kayra koyduk biz oğlumun adını🥰 ikincisi erkek olursa Aybars koymak isterim sanırım🤭 tabi kocam beyle bu isim için bir mücadele veririm galiba🤣🤣
Ne_alakasi_var_004 Ahmtefe11 benım oglumun adi MUHAMMED ALİ çok seviyorum oglumuda ismimide koymak isterseniz fikir olsun
Eymenikonunannesi14 Oğlumun adı eymen💚 Şu isimlerde çok hoşuma gidenler arasindaydi Aren,arel,deniz,aras,oğuz,yağız 🤗