midekoruyucu AlyaDuru_ve_Annesi ben ilkinin bardağını çok beğendim ama tabağı da bir o kadar kötü 🫤 takım halinde alacaksanız Alttaki ama gözüm hala üsttekinin bardağında 🥹 ben öyle değişik bardaklara bayılıyorum
FatmaKrbkl AlyaDuru_ve_Annesi alttaki paşabahçe elysia modele benziyor onun başka bi çay tabağı var o çok hoş duruyor, ona bakabilirsiniz elysıa çay takımı diye 🌷
Saybarssa AlyaDuru_ve_Annesi İkiside değil desem 👀 Sadelik seviyorum ondan olsa gerek. Yerinizde olsam muhtemelen ikinci olanı seçerdim. Üstteki ne göre takım bütünlüğü var.