Egiskom Kızlar oğlum 7.5 aylık, eylülde yaşında olacak. Çorap alıcam ama 6-12 mi 12-24 mü çok kararsız kaldım. Çeker mi acaba.
oglumubeklerken Egiskom haziran da 18 aylık olacak oğluma yaz için çoraplarını 2 3 yaş aldım lcw dan. Lastikler bileğini sıkmıyor daha rahat oluyor öyle olunca
Renasyunus Egiskom ben alıyorum çekme falan yapmıyor hiç ayına göre alıyorum tam oluyor zaten yumuşak ya esniyor onların çorabı hep ordan aldığım için öyle biliyorum tâbi önceden uzun alıyordum kış için şimdi kısa alıyorum kısa olanlar daha esnek ama uzunlarıda hala giydiririm oluyor yani