Araseymen uyumuyor yaa.gunduzleri neredeyse hic uyumuyor.gazida yok karni tok ama uyumuyor.3 yasinda oğlum var ona vakit ayiramiyorum artık.
Mahimdeniz Araseymen benim ki de öyleydi ilk 2 ay gündüz 5 dk uyuduğunu görmedim 2.5 aylık oldu şimdi gündüz 1 saat uyuyor anca 😬
hayalperest2310 Araseymen bizde 35 günlük olduk öyle üç kişi ancak bakıyoz gece uykusu biraz var gündüz gücümüz tükenene kadar ağlıyo uyumuyo
Mom_babyy Araseymen benim kızımda uyumuyordu doktora söyledim uyuması lazım dedi baya gülmüştüm😄 2,5 aylıkken anca düzeldi oda sallarak yani Allah yardımcın olsun iki çocukla daha zordur
Minikkizimm Araseymen benimkide 39 gunluk uyumuyor ve gazı var sürekli agliyor benimde 2 bucuk yasnda bi bebem daha var çook ama çook zorlaniyorum
Araseymen Mahimdeniz yok ya uyku sevmiyor resmen.bir bebek neden uykusuz kalmayi tercih ederki.esniyor gözleri kapanıyor ama uyumuyor uyudu diye sevindigim an 10 dk sonra ağlıyor mızıklaniyor.
Araseymen hayalperest2310 benim kimsem olmadığı icin tek bakiyorum bazen gerçekten sinirlerim bozuluyor.oturup ağlayasım geliyor yada kendimi büyük oğluma bagirirken buluyorum vallahi cok tükendim yaa.hayir aksamda erken uyumuyor 11 de 12 de uyuyor gece cok yoruluyorum artik.
Mahimdeniz Araseymen kundak ve müzikle uyutmayı dene bir de biz kundaktayız sürekli hiç değilse gece uyuyor bu şekilde 😅