Poly-ana Mtbuaaa Bende kiremiti beğenmiştim ama sana sanmıştım ddjdjdj bebiş içinse mint yeşili daha tatlı ve günceli olur
Saybarssa Mtbuaaa Sarı kesinlikle çok tatlı. Su yeşili de vardı bu modelin. Renkleri çok hoş. Kullanım olarakta önü kapalı olması iyi oluyor. Önü açık olduğunda ayaklarının temiz kalma ihtimali maalesef çok az.
Sibtug Mtbuaaa eğer marka takıntınız yoksa lcw de aynı model 150 tl bakabilirsiniz bu paralar çok yüksek bence
manikeneko666 Mtbuaaa hayır bence kiremit çok güzel 🥰 ben olsam kesinlikle üstteki modeli alırım, alttaki sarı olan herkesin ayağında var belediye dağıtmış gibi 😄🤫
midekoruyucu Mtbuaaa kız ben bunları kendine bakıyosun sandım 😂😂😂😂😂😂 üsttekinin modeli aşırı tarz duruyo ama ben olsam alttakini alırdım. Amaaa sarısını değilll 😁 şu hayatta çok mu şey istiyorum.
Jfkskskdn Bence de sarı daha güzel kiremit i pek beğenmedim ama yukarda bir arkadaşın dediği gibi belediye dağıtmış gibi herkesin ayağında var bu ayakkabıdan ya 😂
Mtbuaaa minikoglummmmm yanlış yazmışsın çünkü diye cevap yazmıştın 😁 Sanki doğru yazabilen varmış gibi 😂😂😂
minikoglummmmm Mtbuaaa evet kizt ben doğru biliyorum işte patron bebek sana matbaa beni bul yazmış di ya 😂😂😂