asena0609 ben de ablam da yürüteçle büyümüşüz ve 9 aylık yürümüşüm hiç bir yerimde eğrilik yok, çarpık ayak da basmıyorum, doktorlar herşeyi bir tık fazla abartıyor bence. Şöyle ki kızıma kalça çıkığı var dediler biz şok olduk 1 ay üzüldük, ağladık çift bez taktık sonra başka doktora götürdük hiç bir şey yok bu çocukta dediler