Kızlar 2 aylık beebğim var. 1 aydır nerdeyse sağ baş parmağımdan bileğime doğru bir ağrı var parmağımı oynatamıyorum.sanki parmağım yerine çıkıyo gibi çok ağrı var.şimdi sol elime de geçti. Artık dayanamadım doktora gittim yeni doğum mu yaptın dedi adı lohusa anne hastalığıymış. Bebek taşımaktan pışpışlamaktan falan oluyomuş.emzirdiğim içinde ilaç kullanamıyorum bir tane krem verdi sadece bi de elime takmak için atel aldırdı geceleri tak falan dedi. Buz tut eline dedi. Genelde anneler bundan ameliyat oluyo geçmiyo çünkü sürekli bebekle uğraşman gerekecek bebek büyüyecek daha da artacak ağrın dedi.hiç iç açıcı konuşmadı yani. Aynı durumu yaşayan var mı,düzelen falan?