Tahsintakha Merhaba arkadaşlar 5 yaşındaki kızım soğuk algınlığı oldu doktora gösterdik boğazı hafif kızarık dedi burun akıntısı var gece burnu kanamış burnu sildiğimizde kan geliyor bu şekilde yaşayan oldumu acaba