Benim için olmazsa olmaz beyaz renk gömlek bol oversize gömlekler tercih ediyorum lcw veya başka markadan bulunuyo kolayca yazın en çok onlara gidiyo elim altına kotla veya başka renk pantolonla kolayca kombinliyorum kpmbin derdim olmuyo açıkcası veya tek renk takım siyah veya beyaz yine takımlarda çok şık oluyor eskimiyoo kolay kolay tavsiyem çok desenli karmaşık tekstil ürünlerinden uzak durun çok çabuk eskiyo modası geçiveriyo hemen