Esmakyt Merhbalar kızımda egzama oldugunu ögrendm bugn yüzünde sadece ve saclarda konaklar birtürlğ gitmıyordu cıldıyeye gttm ilaç vs vrdi cocuk doktorufa alerjji maması vrdı ama cildiye doktoru alerji degl dedi genede mamayı kullanymmı doktor ckmıs soramadm
Kubkub12 Egzama ve konağa alerji değil mi çok garip zaten alerji belirtileri , alerji mamaları biraz tatsız bişey maalesef benim bebeğim içemiyor bende zorlayarak İnşallah hemen geçer bu durum ☹️ Geçmiş olsun 🌸
Sibelmuc Kubkub12 Egzama ve Konak alerji degildir ama bebeklikte bu sorunlari yasayan cocuklarin Allerjik olma ihtimalleri yuzde 98 civari.Yedikleri Egzamayi bazen azdiriyor.oglumda ikisi de var Alerji mamasi kullanmadik cunku deri hsstaligi. Cilt Kremleri ile ilerliyoruz.