Mamaaaaa gerçekten sırf bunun yüzünden bir yere gitmek bile istemedim hiç çünkü her an kusmaya meyilliydi. Bizim de aynı şekilde kendi yatağımız, beşiği, koltuk, hali. Her yer nasibini aldı. 2 günde bi yatak örtüsü yıkıyordum. Bir de tabi hava soğuk zor kuruyordu. Bunu yaşamayan kişiler çok normal sanıyor aman bebektir kusar diyen çok oldu etrafımda. Ama bir de bana sorun diyemedim. Öyle minik kusmuyordu çünkü. Kustugu zaman kendi üstü başı da yatak da batıyordu.