Bebeğim 2 ay 3 günlük. O zamanlar benim bebeğimde böyleydi cıldıracak gibi oluyordum koyduğum an uyanıyordu. Ama sabret annesi çok küçükler bildiği tek şey sensin bol bol sarıl temas et. Benim bebeğim şu an bir tık daha iyi emin ol gün geçtikçe bu durum azalıyor , çok olmasa da bir düzen oturuyor. Yatağına koyduğunda bir süre teması kesme pış pışla yanında olduğunu hissettir. Beyaz gürültü de işe yarıyor uykuya dalmasını kolaylaştırıyor