-ElifiM54 Kızlar okuyana bilezik var onbes tutuyo biri ben ikisini birleştirip kelebce yada tekli virane bilezik yapmak istiyorum kelebce tarzında sizce zararmi etmiş olurum
mysaa1 -ElifiM54 bilezikte işçilik demek zarar demek zaten sadece burguda zarar etmemiş olursunuz birikim amaçlı ise . Harici takmak için kelepce alın ama bozarken zarar edersiniz bende var hiç takmadım ama bozmadım da duruyor öyle 😊
Melis1706 -ElifiM54 kelepcede de iscilik var benim.arkadasim.adana burmasinyapmisti.onlarda deger kaybetme.olmuyormus
Ogulluana -ElifiM54 uzun vadede satmayacaksaniz bence kelepce alın altın yükseliyor zamanla işçilik parasınida cikartiyor
mysaa1 -ElifiM54 söyle yapın ne kadarsa o kadarlık burgu bilezik alın gram arttıkca burgu genişliğde artıyor teneke gibi de durmaz belki bi yerde takmanızda gerekebilir kenarda da durur bozduğunda da zarar etmezsiniz 😊
mysaa1 -ElifiM54 yani dediğim gibi gösterişli dursun derseniz kelepce alın ama bozarken biraz zararınız olur onu da söyle kuyumcuya sorun alırken bunu aldıgımda satarken ne kadar zarar eder diye o zaten size söyler sizide uygun mantıklı gelirse ona göre alırsınjz