İnternetten baktım ama kafam karıştı şimdi tuvalet eğilimindeyiz annem sürekli çocuk hasta olur yok üşütür yok enfeksiyon olur diyip duruyor soruyorum e havalar soğuk diyorum ev sıcak ben bile kısa kolluyla duruyorum enfeksiyon niye diyorum ne bileyim altına kaçırıyor ya diyor. Aklıma takıldı şimdi cidden bu tuvalet eğitiminde olabiliyormuş ama neden anlamadım nasıl bi önlem almak gerek neye dikkat etmek gerek her altına kaçırdığında belden aşağı yıkanmalı mı silinse yeter mi ? Ya tam kaçırmak değiş aslında yetişemiyor gidene kadar damlıyor mesela o zaman siliyorum ben ve acaba evin ısısını arttırsam mı