Hanzadeeee Kızlar 2 aylık bebeğim var poposunun hemen üst kısmında kuyruk sokumu mosmor doğduğundan beri normal mi
Jsjshsh Hanzadeeee normal canım benimkide 7 aylık doğduğundan ver var mongol lekesi diyorlar doktorum önemli birşey değil normal olduğunu söyledi
Sedaalya Hanzadeeee normal canım 5 yasa kadar geçiyormuş doktorumuz öyle söylemişti. Kızım 14 aylık baya açıldı rengi mesela zamanla kayboluyor