9 ay 20 günlük bebeğim var ama herşeyden coook çabuk sıkılıyor. Oyuncak alıyorum 1 gün oynuyorsa ertesi gün suratına bakmıyor. Emeklemiyor da kendisi sadece oturuyor. Buzdolabınin alt kısmına magnet yapıştırıp oraya oturtuyorum 5-10 dk anca oyalaniyor. Onun dışında sürekli bana yapışık durumda , hiçbir şey yapamıyorum onu oyalamaktan başka. 10 aylık bebek neyle oyalanir ? Kinetik kum , oyun hamuru vs düşündüm ama oymayabilir mi bilmiyorum ..