Annişler merhaba 10 aylık kızım var doğururum gider dedim emzirirken gider dedim asla kilom gitmedi üstüne de aldım hamilelik kilolarım ve kendimi böyle görmek istemiyorum günlük biraz hareket birazda yemeklere dikkat etmeye karar verdim ama bu yolda tek olmak istemiyorum eminim benim gibi birçok anne var bir grup kuralım beraber kilo vermeye çalışalım diyorum var mı katılmak isteyen