AselAleyna Selam kızlar kızım 8 ay 6 gunluk ama hala diş cıkartmadı sureklı agzına bıseler goturyo ama hala cıkartmadı normalmı ? Sızın bebekler kac aylıkken dıs cıkarttı ? 🙏🥰♥️
Filevrem AselAleyna normal tabi benim kızım ilk dişini 8 ay 10 günlükken çıkardı 🥰Kuzularımızın inci gibi dişleri olsun 🥰
kuzeyyildizi_ AselAleyna 1 yasina 3 gün kala patlattı ilk dışını 17 aylık henüz 2 dışı tek var 2 üst diside patlattı yeni
Sekeroglannn Oğlum ilk dişini 5 buçuk aylıkken çıkardı. Diş çıkarma genetik olduğu için anne babaya çekermiş çocuk. Eşim de ben de 4 5 ay arası çıkarmışız. O yüzden erken davrandı bizimki😊
Glrmila 12 ay 6 günlük ken çıkardı doktor genetik demosti anne baba gec çıkardı ise olabilir diye. 18. Aya kdr normal karşılanıyor. Suan 16 aylik 6 disi var 2 tane azi patlatti birde onlar tam cikmadi. D vitaminink duzenli kullanjn ihmal etmeyin oda etken